fredag 28 december 2012

Bloggångest?!

Nej, trots rubriken så har jag inte ångest för bloggen, däremot tycker jag att det är tråkigt att det har varit så få inlägg under hösten. Bloggen fungerar ju som en dagbok och det är roligt att gå tillbaka och läsa.

Den här hösten har varit väldigt intensiv med två nya jobb. Det är tufft att börja på nya jobb och tar tid innan man kommit in i rutiner m.m. att då göra detta två gånger tog en hel del energi. Nuvarande jobb är en riktig energitjuv även om jag trivs jättebra är det riktigt krävande eftersom jag måste vara på helspänn hela tiden av olika anledningar.

Det har inte funnits mycket ork kvar på kvällarna och det har drabbat både bloggandet och fotograferandet. Jag har tagit väldigt lite kort under hösten (jämfört med vad jag brukar göra).

Jag hoppas att jag ska ha mer energi under våren efter en välbehövlig julledighet som varar fem dagar till.

1 kommentar:

  1. Hej maria! Förstpr att det har vart så intensivt med dina nya jobb! Det tar ju om nåt på krafterna! Men roligt att du skrivit, tittar förbi varje dag :0) bloggrundan! Sitter här och hinkar i mej kaffe i hopp om att huvudvärken ska gå över. Hoppas vi kan ses snart! Kram

    SvaraRadera