onsdag 29 augusti 2012

Ont i mammahjärtat

Hjälp vad rädd jag blev tidigare idag. Av någon anledning fick jag för mig att kolla min telefon när jag var ute på jobbet och gick alltså in. Då såg jag att Lilla Svalan ringt 20 minuter tidigare, vilket verkligen var underligt eftersom Johan skulle hämta en kvart senare. Mitt hjärta stannade direkt, något allvarligt måste ha hänt annars skulle de inte ringa så nära hämtningsdags. Jag ringde upp men ingen svarade så jag ringde Johan och han hade precis hämtat barnen. Ebba hade ramlat på en cykel och slagit i tänderna. En flisa har gått ur ena framtanden och den känns lite lös. Det måste ha gjort jätteont!

Jag hade svårt att koncentrera mig den sista tiden på jobbet innan jag fick komma hem och se att hon var pigg och dansade med Tilda. Vi har fått en tid hos tandläkaren imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar