torsdag 8 september 2011

Trött, tröttare, jag

Igår var det en riktig heldag på jobbet, med ATP till kl 20.00. Dessutom hade jag lånat bil av pappa så efter mötet fick jag köra till Grästorp och pappa köra mig hem. När jag kom innanför dörren hemma vill jag bara stupa i säng och stupa var just vad jag gjorde. Jag vet inte hur men jag trillade i vår lilla trappa i köket och föll raklång på golvet. Jag gjorde mig inte illa, men var så trött att jag inte visste om jag skulle börja skratta eller gråta.

Men det är lika bra att jag vänjer mig för jag är från och med måndag anställd på heltid. Jag hade trots tröttheten svårt att somna igår. Tankarna snurrade runt jobb, dagistider och vardagspussel. Nu har väckarklockan ringt igen och jag är uppe, redo (?) för en ny dag som kommer avslutas tidigt för min del. Jag längtar redan efter sängen nämligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar