torsdag 6 oktober 2011

God morgon

Vi har som bekant bara en bil så den som börjar jobba först åker buss. Idag börjar jag klockan 7 och då går bussen 05:53 från Stenhammar. På måndag börjar jag klockan 6 och då går bussen 05:08. Gäsp! Det värsta är att Ebba är så lättväckt så trots smygande brukar hon vakna. Inte så roligt för den som kan stanna nån timme till i sängen.

Under hela hösten har jag väntat på att komma igång med träningen, men jag har varit sjuk eller krasslig större delen av tiden eller helt enkelt lite lat (det är skönt i soffan). Även promenaderna har blivit lidande, men nu börjar det nya livet. Målet är minst 12500 steg per dag och träning två gånger i veckan. Det är ett lägre mål än jag hade hoppats men livspusslet måste gå ihop.
Igår blev drygt 13000 steg.

2 kommentarer:

  1. You go girl! Rimlig målsättning är viktigt annars misslyckas man nästan innan man ens börjat. Ska du träna på Friskis?

    SvaraRadera
  2. Ja det är Friskis som gäller, tränar du där nu. Kommer ihåg att du gjorde det innan Lowa.

    SvaraRadera