tisdag 18 oktober 2011

Långa dagar

De senaste veckorna känns det som om jag bara jobbat långa dagar och kommit hem tidigaste kl. 19 varenda dag. Jag har haft flera stängningar på raken, eftersom jag har bytt pass och de tidiga dagarna har ändå blivit sena eftersom det har legat kvällsmöten m.m. just då.

Idag är ytterligare en lång dag. Jag slutar 15:30, men eftersom vi ska ha föräldramöte ikväll kommer jag inte att åka hem, istället räknar jag med att vara hemma vid kl 21. Jag fick pussa barnen godnatt två gånger igårkväll, jag tycker det är jobbigt med sådana dagar då man inte ens hinner träffa dem.

Jag längtar till helgen och hoppas att vi ska göra I N G E N T I N G, så att jag får vila lite och bara umgås med barnen och Johan. Om inte annat har jag vecka 44 att se framemot, jag har tagit några dagar semester och Johan har höstlov så då ska vi hitta på något riktigt roligt.

1 kommentar:

  1. Skönt med en oplanerad helg! Det hade vi nu i helgen och det var jätteskönt och välbehövligt.
    Hoppas föräldramötet går bra!
    Kram

    SvaraRadera