tisdag 11 september 2012

Följer lite nya bloggar

Jag gjorde en liten rensning bland de bloggar jag följer. Tog bort några som inte kändes spännande eller läsvärda längre och tog bort några andra som är nerlagda. Samtidigt lade jag till några nya.

Naturligtvis lade jag till min barndomsbästis blogg, Helena och Thomas har flyttat till San Francisco och det ska bli väldigt spännande att följa deras liv som amerikaner.

Det har även blivit en hel del träningsbloggar för att få lite inspiration. Flera av dem har jag följt via Twitter och Instagram en längre period. Ebba von Sydow tycker jag är så sympatisk så hennes blogg fick också komma med på listan.

Den blogg som kanske kommer berör mig mest är "i kroppen min" där en kille skriver om sitt liv med cancer. Jag ramlade över den bloggen av en ren slump men han skriver så fint att jag blev fast direkt.

Har ni några förslag på roliga, spännande eller intressanta bloggar?

1 kommentar: