tisdag 24 januari 2012

Klockrent!

Jag och Tilda passade på att åka iväg till stan själva en sväng när Johan kom hem från jobbet. Tilda behövde lite nya kläder och hon har verkligen ärvt mitt intresse för kläder. Mitt eget intresse har visserligen varit vilande det senaste eftersom jag inte är nöjd med min vikt och inte tycker att det är roligt att handla kläder då (läs stå i provhytten). Istället har jag handlat åt barnen, men idag var det Tilda själv som valde ut de flesta plaggen både åt sig själv och några till Ebba.

Vi parkerade vid Rörstrand och gick i gångtunneln upp mot Lindex och H&M. I tunneln hade någon klottrat och Tilda tittade på detta. Sen sa hon: "Man får inte måla på väggen, men man får måla väggen." Jajamen hon är smart hon och kommer med klockrena kommentarer.

2 kommentarer:

  1. Sötnosen!
    Hoppas ni hittade mycket fint på stan!

    SvaraRadera
  2. Ja vi hittade massa fint. Tilda har valt vilken av de nya kläderna hon ska ha imorgon. Hon kommer gå på dagis 9-14. Jag är hemma med Ebba, men Tilda vill leka en stund på dagis.

    SvaraRadera