söndag 8 januari 2012

Överraskning!

I början av december bestämde jag mig för att ordna en överraskningsfest till Johan när han fyller 35 år. Via Facebook bjöd jag in alla Johans barndomskompisar. Eftersom de flesta bor kvar i Jönköping träffas vi inte så ofta som vi skulle vilja. Tidigare i höst skulle allihop tillsammans med familjer träffas, men då blev vi sjuka och därför bjöd jag allihop med familjer hem till oss. Nu kunde alla, utom två komma. Tyvärr blev några sjuka i sista minuten.
Johan har anat att något var på gång men inte vad. Jag talade om för honom att han skulle vara klar till kl 13. Han blev ganska så förvånad när det ringde på dörren. Fika hade jag ordnat, och mat köpte vi hem senare på kvällen. Barnen lekte och det var full fart. Vi vuxna kunde sitta och prata och umgås.
Tack igen för att ni var med och överraskade Johan. Gissar att det kommer vara den bästa presenten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar