tisdag 17 januari 2012

Lite nytt

I år hade vi fått till julpyntet så mysigt och bra att det kändes riktigt tråkigt att behöva ta bort det. I vanliga fall är det bara skönt tycker jag men i år var det med stort vemod som jag packade ner allt. Därför kändes det verkligen som om det behövdes lite nya detaljer i hemmet.
Här kommer ett litet smakprov av det jag köpt. I Skövde finns den inspirerande och roliga butiken Encore Interiör (ligger vid Stallsiken köpcenter mitt emot Rusta). Jag kan tillbringa långa stunder i butiken. Det är tur att den ligger en bit bort för jag hittar alltid något att köpa när jag är där.
Bilderna är inte de bästa jag tog dem med mobilen i morse eftersom jag blev klar långt innan jag skulle gå till bussen.

2 kommentarer:

  1. Fina saker, passar in hos er tycker jag! Söta rosor.

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Låter som en butik i min smak med... Ses vi på söndag tro?
    Kram

    SvaraRadera