onsdag 4 maj 2011

Älskade dans och glömsk mamma

Fick lite halvpanik nyss. Terese frågade om jag hade anmält Tilda till dansen i höst för det fanns bara två platser kvar. Kastade mig över datorn för att anmäla henne och hon har fått en plats. Puh, Tilda hade blivit så besviken om hon hade missat sin älskade dans. Tur att man har vänner som kan påminna en när saker faller ur huvudet på ett sådant sätt. Jag har ju till och med skrivit upp att jag ska anmäla Tilda i början av maj och jag vet att platserna går fort, men ändå glömde jag bort det. Tack igen, Terese!

Ebba kommer nog också vilja dansa, men hon får vänta ett halvår. Visserligen är hon praktiskt taget uppväxt på dansskolan eftersom jag var med Tilda och dansade fram tills veckan innan Ebba föddes och sedan fick Ebba hänga med (den veckan hon föddes var det lov och ingen dansskola). Men Ebba fyller år så sent på hösten så hon får vänta med Pyttedans tills i vår. Tilda har nu gjort sitt på pyttedansen och börjar med barndans i höst, då får inte jag vara med och dansa utan får bara titta på - ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar