tisdag 3 maj 2011

Ett stort leende

Kaffe, the, rött vin och annat som missfärgar tänder har lämnat sina spår i mitt leende så det är inte så vitt som jag skulle önska. Jag har länge funderat på att göra en tandblekning men tycker att det är så dyrt hos tandläkaren och att köpa egen tandblekning har jag inte vågat.

Igår köpte jag en tandkräm som jag kom ihåg att min pappa använde när han rökte; Denivit och till det en tandborste från Colgate som hette något med "white". Jag har använt dessa två gånger och jag har redan sett resultat. Tänderna är mycket vitare och framförallt känns de så rena - om det beror på tandkrämen eller tandborsten låter jag vara osagt. Men nu kan jag le med ett mycket vitare leende.

1 kommentar:

  1. Ska köpa direkt! Hatar mina allt mer gulnande tänder... =(
    Kram

    SvaraRadera