måndag 28 februari 2011

Bokrea

Jag glömde bort att bokrean började förra veckan och därför var det rätt urplockat när jag var i bokaffären idag. Det blev bara två fynd. Men däremot är jag just nu inne på Bokus och tittar på deras bokrea och där finns det massor....

Idag köpte jag Dan Brown "Den förlorade symbolen" jag har läst hans tidigare böcker "Da Vinci koden" och "Änglar och demoner" så jag tror att den här kan vara bra.
Den andra boken visste jag inte ens om att den fanns. En av de absolut bästa böcker jag läst är "Svärdet och Spiran" av Ken Follett. Det är en riktigt tegelsten med över 1000 sidor men så bra att jag läste ut den på en helg första gången jag läste den (nej, jag hade inte barn då). Nu hittade jag en fortsättning på boken "En värld utan slut", lika tjock som den förra. Jag är så sugen på att börja läsa den, men jag har mycket kurslitteratur just nu så den får vänta tills i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar