tisdag 11 januari 2011

5:e träningspasset 2011

Har nyligen kommit hem från träning, men pannan skulle precis elda så vi har inget varmvatten. Inte så roligt när man känner sig svettig och bara vill duscha... Men då hinner jag ju blogga lite. Jag var på ett medelpass idag med, det var inte lika bra som det igår men ändå helt okej. Däremot är inte jag helt okej, jag har ont i benhinnorna, en gammal skada som gör sig påmind med jämna mellanrum. Jag hade tänkt styrketräna idag, men det var så många på gymet så jag körde gympa istället. Får se om jag hinner med någon egen träning imorgon, Tilda ska på sin älskade barngympa och då räcker nog inte tiden till. Det kan nog vara bra med en vilodag också eftersom jag har ont, men i helgen kommer jag inte kunna träna eftersom Johan inte är hemma så jag vill passa på nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar