tisdag 1 juni 2010

Lite uppdateringar...

Jag har inte skrivit i bloggen på några dagar och det beror på att det har varit lite fullt upp här hemma och jag har helt enkelt inte hunnit med.

I lördags fick jag migrän och det var en riktigt ordentlig omgång som nästan höll på att knäcka mig. Under söndagen hade jag fortfarande sviter av den. Men vi fick i alla fall huset städat och jag älskar verkligen ett nystädat hus. Med andra ord var helgen inte särskilt spännande.

Igår var jag på BVC med Ebba och sedan åkte vi till en lekplats, det är bäst att passa på när jag har bilen. Jag hade tänkt ta med mig barnen till den nya lekplatsen i Stadsträdgården, men de höll på att arbeta där så vi åkte till lekplatsen vid Örthagsparken (heter den så, vid Wennerbergsvägen). Där var vi en liten stund innan det var dags för lunch. Efter lunchen åkte vi till Skara och den stora lekplatsen vid museet. Dit kom Johan när han hade jobbat klart och sedan bar det av till Järpås, men det ska jag berätta mer om i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar