måndag 9 augusti 2010

Just nu


Jag är fortfarande lite risig... det var något seglivat jag har åkt på. Hade jag vetat det förra måndagen hade jag åkt till läkare direkt, men nu är jag betydligt bättre (även om jag inte är bra) så jag kurerar mig hemma i alla fall en dag till. Det har dock inte varit så roligt för resten av familjen att jag har varit sjuk. Dessutom har jag vädret var riktigt tråkigt de senaste dagarna så det har blivit mycket hemma. Trots att det inte är lördag bakar Johan och Tilda kladdkaka. Just nu är den i ugnen och Tilda äter smet. Under tiden vaggar Johan Ebba som behöver sova.

Tilda har precis blivit ägare till en liten cykel, det är verkligen en pytteliten cykel. Den har några år på nacken, men vad gör väl det. Tildas lycka är stor. Det fanns både stödhjul och stödpinne. Allt för 100:- så det får man ändå säga var ett fynd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar