måndag 30 augusti 2010

Jag tror öronen trillar av....

Tilda har varit sjuk i några dagar, men idag har hon piggnat till. Jag tror att hon samlar all energi som hon inte orkar göra av med när hon är sjuk och sedan sprutar den ur henne hennes första "friskdag" - för att inte nämna hur mycket hon pratar. Jag är helt färdig, och väldigt trött i öronen. Det är ju underbart att hon blev frisk så snart, men det hade inte gjort något om hon kunde ha varit något mindre aktiv idag...

Jag vill inte att hon ska vara ute och leka eftersom hon faktiskt hade feber igår, men hon skulle behöva ut och cykla eller leka för att bli av med all uppdämd energi.

Nu ska jag avsluta, dricka upp mitt kaffe och sedan spela Spökungarna - hon har nog "bara" frågat/bett om detta ett 100-tal gånger.


Maria, som önskar att hon hade
åtminstone hälften av Tildas energi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar