tisdag 29 mars 2011

Hårklyverier

Idag har jag bestämt mig - håret kommer att klippas av. Jag är så trött på det just nu, det blir knutar och trassel varje natt och håret är så långt att det inte finns många alternativ till frisyr. Jag tycker själv att det bara hänger som en gardin och det ser bara tråkigt ut. Idag var barnen med och handlade och jag skulle köpa hårfärg. Jag frågade Tilda vilken färg hon tyckte att jag skulle ha och hon pekade ut en blond nyans som jag inte provat tidigare. Jag tänkte prova den, men jag undrar om det kommer bli så stor skillnad mot tidigare.

Så här långt är håret nu, vi får se hur det blir när jag får tag i en frisör.
Foto från Ebbas 1-årskalas

3 kommentarer:

  1. Du som har så fiint hår!! Jag hade nog inte klippt av det om jag var du för ditt åär ju dessutom så tjockt! Fats det kommer bli fint med kortare också så klart.

    SvaraRadera
  2. Tycker oxå det är Väldigt Fint, men jag tycker det skall bli spännande och se dig i kort. Tror det blir Super-Fint!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte bokat klipptid och idag har jag ångest, så det kanske inte blir någon klippning i alla fall. Idag är jag väldigt glad att jag inte hann ringa igår.
    Idag funderar jag mer på att bara toppa och försöka klippa så det blir lite mer frisyr av det hela. Vi får väl se, jag lär nog ändra mig flera gånger än.

    SvaraRadera