onsdag 30 mars 2011

Mardrömmar

När jag står inför förändringar, har mycket att göra eller tagit på mig för många uppgifter så brukar jag få liknande drömmar. I natt var det dags igen:

Dröm 1
Jag blir rejält osams med någon/några. Så osams att det slutar med totalt uppbrott från de personerna, det kan vara vänner eller familj. Drömmarna är fruktansvärt jobbiga eftersom jag blir stressad av både grälen och de förlorade kontakterna.

Dröm 2
Jag åker bil eller cyklar på en väg och ska upp för en backe. När jag närmar mig krönet upptäcker jag att backen plötsligt börjar luta åt fel håll. Den ser ut som en våg som lutar över mig och om jag skulle fortsätta upp skulle jag alltså ramla ner.

Någon som är drömtydare? Jag kan nog förstå vad drömmarna går ut på eftersom de kommer vid liknande tillfällen i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar