tisdag 23 augusti 2011

Slutar inte att förvånas

Blir lite upprörd när jag ser vad en del skriver på Facebook. Vissa tycks helt ha glömt bort att det finns något som heter privatliv och att man faktiskt varken kan eller ska skriva om precis allt. Jag skulle verkligen inte uppskatta om Johan skrev ner varje gång vi bråkat eller om jag glömt att göra något. När jag skriver något på Facebook så tänker jag både en och två gånger och försöker hålla mig så neutral som möjligt. Jag har "vänner" på FB som jag inte träffat på 15 år och de behöver verkligen inte veta ALLT om mitt liv.

2 kommentarer:

  1. Mmm väldigt märkligt. Jag håller med dej..

    SvaraRadera
  2. Just det ja.. Du har ju inte behövt vabba tidigare. Men det kommer väl snart tyvärr! Jo.. Mitt huvud är ett kapitel för sig, har så konstig huvidvärk, typ inte riktigt migrän men ensidig måttlig huvudvärk flera ggr i veckan. Lett! Men jag försöker jobba ändå, kan ju inte va hemma hela tiden liksom.. Vi kan väl höras snart! Kram

    SvaraRadera