fredag 12 augusti 2011

Vad lustigt det kan va´....

Häromdagen kom jag att tänka på en kille som bodde i min studentkorridor. En trevlig och glad skåning som jag inte förstod ett ord av de första veckorna. Jag hade inte tänkt på honom på flera år, men nu funderade jag på om han kanske hade Facebook och att jag skulle kolla upp det. Sen glömde jag bort det. Idag när jag slog på Facebook hade jag en vänförfrågan från en kille som jag först inte visste vem det var. När jag såg bilden på honom förstod jag att det var min korridorskompis som hade bytt efternamn. Men visst kan det vara lustigt att jag tänker på honom och funderar på att söka upp honom och bara några dagar senare är det han som sökt upp mig. Är det bara slump, eller??

På tal om en annan lustig sak. Vi är fem på jobbet och fyra av oss fyller år inom 5 dagar, det blir många lejon på en och samma arbetsplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar