måndag 20 september 2010

Lek och bus


Tilda och Ebba har haft en riktig lekdag. De börjar leka mer och mer tillsammans eller i alla fall bredvid varandra. Ebba vill gärna vara där Tilda är och leka med samma saker som henne. Det är inte alltid uppskattat, men Tilda har stort tålamod (oftast). Idag lekte de en lång stund tillsammans i Ebbas rum. När jag lagade mat passade de på att leka med alla plastburkar och lock, tillslut var korgen tom och då passade den bra för de små systrarna att sitta i. De tyckte även att det tog för lång tid innan maten var klar och plötsligt hade båda försvunnit. När jag letade efter dem hittade jag dem vid soffan. Tilda satt i soffan och åt majskrokar, Ebba stod bredvid och åt. Undrar hur soffan ser ut? jag har inte kollat än...

Mina fina underbara tjejer!!!

1 kommentar:

  1. Så roligt och se Tilda och lilla Ebba börja leka tillsammans, hon börjar bli stor även lillasyster... så Otroligt fort det går!!! Vilka underbara bilder på dom båda!!!

    SvaraRadera