tisdag 28 september 2010

Morgonträning

Väntar på att maten ska bli klar så det blir en snabbtitt på datorn.

Tilda är tillbaka på dagis idag efter att ha varit sjuk hela helgen. Jag frågade i morse om hon ville vara hemma, men nej hon ville iväg och leka med sina kompisar. Jag provade något nytt efter att jag lämnat Tilda. Jag tog med mig Ebbas vagn och åkte till Friskis & Svettis. Ebba fick somna i vagnen och sedan gick jag in och styrketränade. Under tiden låg Ebba i deras lekrum och sov. Jag hade babywatcher med mig, men hon sov så bra att det inte hördes ett enda knyst ifrån henne på hela tiden. Jag hann till och med duscha. Idag blev det rygg, bröst och mage som fick sig en omgång. Jag har fortfarande en del träningsvärk efter lördagens dubbelpass, så det blir spännande att se hur det känns imorgon.

Nu ska jag se om maten är klar, idag blir det rotfruktssoppa till mig och spaghetti och köttfärssås till Ebba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar