lördag 18 september 2010

Shopping och fiske


Idag har det blivit en sväng på stan tillsammans med mina systrar. När jag fyllde år fick jag pengar av Johans föräldrar och en del av den summan blev idag till ett par stövlar. Så snygga tycker jag.
Tilda går numera både på dans och på barngymnastik och då kan det vara bra att ha två dansdräkter. Hon ville gärna ha en likadan som två tjejer på hennes dagis har och jag hittade den på H&M. Trots hennes grimars så blev hon riktig glad när hon fick den.
I veckan har vi firat pappa som fyllde år och hans största nöje är att fiska. Därför var vi på Hökensås och när jag åkte hem fick jag pappas första (och då) enda fisk. Den ska vi njuta av imorgon efter att vi har varit och röstat.

3 kommentarer:

  1. Skitsnygga stövlar! Vill också kunna köpa stövlar... =(

    SvaraRadera
  2. Jättefina!! Ska inhandla ett par i år tänkte jag, mina favvisar gick sönder förra året ;0(

    SvaraRadera
  3. Super-Snygga stövlar och vilken jätte-söt rosa dräkt till Tilda. Kram

    SvaraRadera